Drukuj

System Symfonia

System Symfonia to najpopularniejszy system zarządzania przedsiębiorstwem. Jest dedykowany dla firm, które mają do kilkunastu stanowisk pracy.

Symfonia ma też swoją specjalną wersję dla Biur Rachunkowych. Wówczas jedna licencja pozwala na obsługę  wielu firm.

 

System ma następujące moduły podstawowe:

 

  • Mała Księgowość - prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów,
  • Finanse i Księgowość – pełna księgowość z wielowalutowością, automatyzacją prac. Zintegrowana z innymi modułami systemu.
  • Środki Trwałe – ewidencja, amortyzacja, zarządzanie majątkiem trwałym przedsiębiorstwa.
  • Analizy Finansowe – narzędzie dla księgowego zintegrowane z Excelem do nietypowych  analizy zapisów księgowych. Handel – magazyn, pełna obsługa gospodarki magazynowej, zamówień, sprzedaży w tym wielowalutowości.
  • Fakturowanie i kasa - wystawianie faktur, dokumentów KP, KW. Produkcja - pełna obsługa procesu produkcyjnego.
  • Kadry i Płace - ewidencja danych o zatrudnieniu, czasie pracy, płacach. Płace - naliczanie i ewidencja płac. e-Deklaracje - moduł przesyłania i przechowywania deklaracji składanych drogą elektroniczną.

 

Symfonia daje możliwość elektronicznej wymiany informacji służy do tego moduł e-Box. Zapewnia on przesyłanie przez Internet i przechowywanie w formie elektronicznej: przelewów (e-Przelewy), deklaracji(e-Deklaracje) i dokumentów (e-Dokumenty)